Tootegrupid

Tingimused

KASUTUSLEPING OÜ Veikatex, registrikoodiga 12951218, aadressiga Staadioni 9a, Kohtla-Järve, Ida-Virumaa, 30621(edaspidi Müüja) ja klient, kes vormistab kodukeskus.ee e-poest tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi tellija), sõlmisid käesoleva E-poe kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping)

Enne kauba tellimist palun tutvu alloleva lepingueelse informatsiooniga ja juhistega kaupade tellimiseks.

Pane tähele, et Kodukeskus.ee tarnib kaupa hetkel ainult Eesti piires.

Kodukeskus.ee töötleb registreeritud ostja isikuandmeid kauba müümiseks ning kauba tarnimiseks. Ostja isikuandmed loetakse tema nimi, sünniaeg, kontaktandmed (e-mail, aadress, kontakttelefon) ning ostja tellimuste ajalugu. Ostja annab kodukeskus.ee´le nõusoleku oma ülalnimetatud isikuandmete töötlemiseks kauba müümise ja tarnimisega seotud eesmärkidel. Ostja annab kodukeskus.e´le nõusoleku edastada tema isikuandmeid kolmandatele isikutele, kui see on vajalik kodukeskus.ee´le õiguste kaitseks või kui see on seotud ostjapoolse müügilepingu rikkumisega. Kodukeskus.ee ei edasta ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele, aga jätab endale õiguse koostööpartnerite reklaammaterjali lisada otse pakkidesse.

Maksmise kord

TASUMINE ÜLEKANDEGA

1. Teie e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie panga arveldusarve numbrid. Kindlasti märkige makse selgitusse tellimuse number või tähtedest koosnev tellimuse kood!
2. Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 4 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.



TASUMINE PANGALINGI KAUDU

1. Kui soovite tasuda pangalingi kaudu kasutage Maksekeskuse maksemoodulit. Maksekeskuse moodulis on võimalik tasuda "LHV" , "Nordea" , "SEB Pank", "Swedbank", "Danske" ja "Krediidipanga" linkide kaudu.

2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud makse-korraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.

Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.

Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele. Müüja poolt esitatava arve sisuks olevate toodete müügihinna sisse ei ole arvestatud posti- ega veokulusid. Seega makstav summa koosneb Kodukeskus.ee poolt koostatud arvest tellitud kaupade eest, kauba saaja poolt valitud tarneviisist ja sellest tulenevast saatekulust (v.a kampaaniad).

Hinnad

Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes, hinnad sisaldavad  käibemaksu. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes müüdavate toodete hindu. Kui Müüja on E-poes muutnud hindu peale Tellija poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Tellijale vastavad tellitud tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ei Müüjal ega Tellijal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

Tellimuse täitmise ja kättetoimetamise kord

Kui esitad tellimuse siitsamast interneti poest tööpäeval enne kella 12, pakime sinu tellimuse(laos oleva kauba) samal päeval! Kui tellid pärast kella 12, pakime sinu tellimuse järgmisel tööpäeval. Kättetoimetamise ajale lisandub posti kohaletoimetamise aeg olenevalt piirkonnast 3-6 tööpäeva.

Saatmine

Saadame väiksema paki sinu poolt valitud viisil:

  • Omniva pakiautomaati

Paki saabumisel sinu poolt valitud Omniva pakiautomaati, saadetakse sulle SMS, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp. Omniva automaadis hoitakse sinu pakki 7 päeva. Saatmiskulu vastavalt toote suurusele ja kogusele erinev.

  • SmartPOST pakiautomaati

Saadame paki sinu poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Paki ooteaeg on 7 päeva alates paki saabumisest pakiautomaati. Saatmiskulu vastavalt toote suurusele ja kogusele erinev.

  • DSV kulleriga

Selleks, et kuller saaks sinuga paki saabudes ühendust võtta, lisa tellimust vormistades kindlasti oma telefoninumber. Saatmiskulu vastavalt toote suurusele ja kogusele erinev.

Suuremad tooted saadame kulleriga Teie poolt soovitud aadressile. Täpsemalt loe transpordi kohta loe lingilt Transport ja tarneaeg

 

Lepingust taganemise õigus ja taganemisavaldus

Taganemisavalduse saad esitada järgnevatel viisidel:

  • Kui soovid pakki tagastada läbi Omniva postkontori, täida pakiga kaasas olnud tagastusleht ja vii koos tootega sinu lähimasse postkontorisse pöördudes abi saamiseks postitöötaja poole.
  • Kapiteenuse vahendusel saab pakki tagastada sulle sobivasse pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi kaudu saabunud personaalse pin-koodi alusel. Antud kood kehtib 14 kalendripäeva alates paki sisestamisest automaati. 
  • Saada vabas vormis e-kiri (peab sisaldama sinu nime, sinu kliendi koodi, arve numbrit, tagastatava kauba artikli numbrit ja kogust) aadressile: info@kodukeskus.ee ja anna oma lepingu taganemise soovist teada. Tagastamisele kuuluv toode või pakk tagasta esimesel võimalusel postkontorisse või kodukeskus.ee esindusse aadressile Järveotsa tee 54, Tallinn koos täidetud tagastuskupongiga, mille leiad pakiga kaasas olnud dokumentide hulgast. Tagasta toode või pakk kindlasti 30 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest! Kodukeskus.ee´l on õigus nõuda ostjalt paki või toote tagastamise tõestamiseks kviitungit või tšekki. Enne vastavasisulise kirjaliku tõendi saamist, ei ole  kohustatud kauba eest raha tagastama.
  • Kui oled kaotanud pakiga kaasasolnud tagastuslehe siis saad selle alla laadida ja välja printida siit

 

Et saaksid kasutada lepingust taganemise õigust peab tagastatav toode vastama järgmistele tingimustele:

  • Toode peab olema kasutamata ja muul moel kahjustamata.
  • Tootepakend peab olema avatud ettevaatlikult ning seda kahjustamata.

Toodet võib ostja käsitseda ja tutvuda üksnes viisil nagu see oleks tavapäraselt lubatud sama toote müümisel kaupluses. Muul viisil toote kasutamist loetakse juba selle kasutuselevõtmiseks ning seega edasimüügiks kõlbmatuks tooteks. Seega kui oled toodet juba kasutanud võid tagastada selle ainult juhul, kui tootel esinevad puudused ning tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluva toote mittevastavus lepingutingimustele ilmneb 2 aasta jooksul alates ostu sooritamisest.

Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.

 

Postikulu maksmine kauba tagastamise korral

Tagastamine on kliendile tasuline. Müüja peab tagastamise tasu kinni tagastatud kauba maksumusest. Põhjendatud juhtudel jätab Müüja endale õiguse tagastamise postikulu mitte nõuda.

Postikulu maksmine lepingust taganemise ja tagastamise korral

Tellimusest taganemise korral tagastatakse tellijale ostu eest tasutud summa koos kauba kättetoimetamise postikuluga Tellija poolt näidatud pangakontole 1päeva jooksul

Tagastamine on kliendile tasuline. Müüja peab tagastamise tasu kinni tagastatud kauba maksumusest. Põhjendatud juhtudel jätab Müüja endale õiguse tagastamise postikulu mitte nõuda.

Kaupa on võimalik tasuta tagastada müüja esinduses aadressiga Järveotsa tee 45, Tallinn. Palume enne kauba tagastamist esindusse saata vastavasisuline e-mail aadressile info@kodukeskus.ee või helistades telefonile 53919988

 

Pretensioonide esitamine ja garantiitingimused

PRETENSIOONIDE KÄSITLEMISE KORD

Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Tellija ja Müüja vahel tekkinud lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

1. E-poest ostetud toote puhul on Müüja kohustus vastutada tootel ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates toote Tellijale üleandmisest (VÕS § 218 lg 2).

2. Toote puuduse ilmnemisel peab Tellija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest Müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220 lg 1)

3. Tellija võib kaebuse esitada mistahes vormis. Soovitada võiks aga Tellijal esitada kohe kirjalik (kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis) kaebus (TKS § 19 lg 1).

4. Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:

  • 1. Tellija nimi ja kontaktandmed;
  • 2. kaebuse esitamise kuupäev;
  • 3. toote või teenuse puudus;
  • 4. kauplejale esitatav nõue
  • 5. viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele (TKS § 19 lg 3, 4). Tarbija pretensiooni avalduse saad esitada siit

5. Müüja peab Tellija kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuse vastuvõtmist samas vormis kinnitama (TKS § 19 lg 5).

6. Müüjal on tarbijakaitseseadusest tulenev kohustus vastata Tellija kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul(TKS § 19 lg 6)

7. Kui Müüjal ei ole võimalik 15 päeva jooksul tarbija kaebusele vastata, peab ta kirjalikult sellest Tellijat teavitama, viivitust põhjendama ja määrama uue mõistliku tähtaja vastamiseks (TKS § 19 lg 6).

8. Kui Müüja jätab tarbija pretensiooni rahuldamata või osaliselt rahuldamata, peab ta seda tarbijale kirjalikult põhjendama (TKS §19 lg 7).

9. Kui Müüja ei täida oma lubadust tähtaja jooksul kaebust lahendada, loetakse, et ta on keeldunud kaebuse lahendamisest (TKS §19 lg 8).

10. Ekspertiisi teostab Veikatex OÜ või toote valmistanud firma esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks

11. Sõltumatu ekspertiis- kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul kui klient ei ole OÜ Veikatex poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul

12. Pretensiooni võib esitada toote- ja paigaldusvigade kohta

13. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast

14. Pretensiooni esitamise aluseks on müügiarve.

15. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui OÜ Veikatex tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül

16. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab OÜ Veikatex endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.

Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid kahtlustad sellel tootmisviga, siis on sul õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest. Kui müüjal on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või on selle põhjustanud ostja, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist müüjal, järgneval 18 kuul aga ostjal endal.

Pretensiooni esitamise ja garantii aluseks on originaal tagastustalong ostuarvel või originaal ostuarve. Pretensiooni esitamiseks tuleb müüjat kirjalikult teavitada hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse avastamisest.

Kirjalik pretensioon peab sisaldama järgmisi andmeid: tarbija nimi ja kontaktandmed, pretensiooni aluseks olev ostuarve number, kaebuse esitamise kuupäev, kauba puuduse kirjeldus.

Tootmisveaga kaup asendatakse Kodukeskus.ee poolt uue kaubaga. Juhul kui see pole võimalik, tagastatakse raha ostja arveldusarvele või posti rahakaardiga 2 nädala jooksul alates vastava kokkuleppe saavutamisest ostjaga.

Vastavalt võlaõigusseaduse § 101 lg 1, on müüja kohustuste rikkumise korral ostjale nähtud ette järgmised õiguskaitsevahendid:

  1. õigus nõuda kohustuste täitmist;
  2. õigus võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
  3. õigus nõuda kahju hüvitamist;
  4. õigus taganeda lepingust 30 päeva jooksul;
  5. õigus nõuda kindlakstehtud tootmisveaga toote puhul hinna alandamist;
  6. õigus nõuda viivist müüja rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral.

Pane tähele, et ostja ei või tugineda kohustuse rikkumisele müüja poolt ega kasutada eeltoodud õiguskaitsevahendeid juhul kui selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu.

Vaidluste lahendamine

Kodukeskus.ee vastab kirjalikult esitatud pretensioonidele hiljemalt 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. Kui kodukeskuspoolt antud vastus sind ei rahulda, siis saad esitada kaebuse tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjonile. Komisjoni pädevuses on lahendada pooltevahelisi vaidlusi kauba üle, mille väärtus on 20 või enam eurot.