Tootegrupid

 

 

Ostujuhend

OSTUJUHEND

Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi või DSV kulleri teenust on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.

Tarneaadress palume sisestada kui soovite tellida kaubad kullerfirmaga.

Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.


TOODETE VALIMINE

1. Valige vasakult tootegrupist endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on ette tellimisel või on tarne aeg pikem kui tavaliselt. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisa korvi“.

2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi kõrval olevale toote kogusele peale mida avaneb hüpikaken, sealt saab valida kas „Ostukorv“ või „Telli“.

3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa korvi“.

  • Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
  • Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Ostukorv“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
  • Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote koguse all asuvalesõnale “eemalda“. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
  • Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, kirjuta kauba kogus olevasse kasti mitu toodet soovite osta.

Pane tähele, et piltidel võib olla ilustreeriv tähendus. Kui kahtled siis uuri enne ostu järele!


TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 5 sammu:

1. Kõigepealt vaadake üle, kas ostukorvis on õiged tooted ning nende kogused on õiged ning vajutage lingile “Telli“. Kui soovid tarnet soodsamalt siis sisesta lahtrisse "kupongi kood" sõna SOODUKAS ja vajuta "lisa kupong". 

2. Täitke kauba saaja andmed ja valige kauba kättesaamise viis. Valida on võimalik Omniva pakiautomaati, Itella SmartPost, kulleriga koju või tulen ise kaubale järele(kui toode on oma mõõtmetelt suurem ja ei mahu pakiautomaati siis seda valikut ei kuvata) Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada.

3. Valutage taas nupule “Telli“ kus saate valida makseviisi. Tasuda on võimalik : „Maksa ülekandega“ või sooritada makse pangalinkide kaudu.Osade toodete puhul on võimlik kaubale järele tulla meie Tallinna lattu aadressiga Allika tee 7, Tallinn või Jõhvi väljastuspunkti:

Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

4. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava teate kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.

5. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „ Olen läbi lugenud tingimused ning nõustun nendega“ ette.

Lähemalt palume lugeda Transpordi info alt.

Vajadusel saate sisestada lisainfot „kommentaar" reale  tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.

Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

TASUMINE ÜLEKANDEGA

1. Teie e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie panga arveldusarve numbrid. Kindlasti märkige makse selgitusse tellimuse number või tähtedest koosnev tellimuse kood!
2. Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 4 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.

TASUMINE PANGALINGI KAUDU

1. Kui soovite tasuda pangalingi kaudu siis tehingut vahendab ESTO AS maksemoodul. ESTO AS moodulis on võimalik tasuda "LHV" , "SEB Pank", "Swedbank", "Luminor", "Coop", "Citadele", "Revolut", "N26" linkide kaudu.

2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.

Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.

Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

KAUBA KOHALE TOIMETAMINE

1. Tellimuse väljastame teile Omniva, DSV kulleri või SmartPOSTiga. Vaadake täpsemalt kauba kohaletoimetamise kohta siit

GARANTII JA TAGASTAMINE

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Kauba saatekulud tagastame samuti. Kauba tagastamiseks saatmiskulud tasub klient.

Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.

PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.